HTML

Tűsarkon a világ

Két nem hétköznapi csaj, és a nem hétköznapi világ.Avagy hogyan is érvényesül a Marshall- kereszt a pasizásban és hogy milyen is az élet, ha épp felnőni készülsz.Valamint a tűsarok mellé jelenleg egy pár bakancs.

Címkék

barátok (5) bizalom (1) blog (1) buli (1) búsulás (3) csajok (6) család (1) dínó (3) divat (1) éjszaka (1) emlékek (8) év (1) fal (1) gazdaság (2) hazugság (1) hel (2) hétvége (1) jane (2) kávé (2) makro (1) mátra (1) mikro (1) munka (3) nők (2) nyár (2) olvasók (2) optimizmus (2) ősz (1) őszinteség (1) pasi (6) pia (1) reggel (1) reneszánsz (1) senki (1) siránkozás (1) stég (3) süti (1) szabadság (1) szerelem (8) szerep (2) szeretet (4) társadalom (3) táska (1) terápia (2) ünnep (4) Címkefelhő

Friss topikok

  • Bugya: Talán bizonyos embereknek szükséges,h valaki által ismerjék,találják meg önmagukat. (2011.02.22. 17:34) Ízek,Imák,Istenek
  • "Julia": @ÁbiPók: Juli egy nagyon kedves lány,csak jobb szereti ha valamit együtt csinálunk,ezért jogok nál... (2009.12.15. 10:40) Ezek a Night Shiftek...
  • "Julia": @Stifflerpistapéter: Nekem úgy tűnik te is kiemelted a mondatot,és nem ütközik szembe,ami mögötte ... (2009.12.15. 10:32) "a te Ludvigod"
  • Stifflerpistapéter: Máj-(nél)kül-nájt (2009.12.15. 01:45) StifflerPistaPéter
  • Szelíd hangorkán: Nosztalgia. Kundera egyik művében azt írja, hogy maga a szó "szenvedést" jelent (azt már nem tudom... (2009.12.11. 18:19) Egy korszak volt...

StifflerPistaPéter

Stifflerpistapéter 2009.12.06. 21:46

Hát igen. Életemben nem blogoltam még de ezt is el kell kezdeni. Mivel a Judy néne küldött nekem meghívót, akkor már élek vele. Nem tudom mi vezérelte szerencsétlent, amikor is egy férfiállatot hívott meg posztolni egy női blogba. Ha úgy gondolta, hogy én annyira "mácsó á mánó" vagyok, hogy elbírok két nővel, akkor puszi a hasára és most dagadok a büszkeségtől. Azzal fogok a többieknek hencegni, hogy két nővel blogolok egyszerre. :) Abba bele sem merek gondolni, hogy "beleillek a profilba" és érzelemtől hullámzó "kozmós" bejegyzéseim lesznek. Vagy kénytelen leszek felfedezni a magamban rejlő nőt. Bár... unokahúgom a múltkor kisminkelt, amikor be voltam náluk lőve, de ez egy másik történet. Na de kezdjük el, és majd meglátjuk :).

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://helandjudy.blog.hu/api/trackback/id/tr381579009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Saabó Lali 2009.12.07. 16:12:21

A blogolás eredetileg én se tartottam sokra, de most már elismerem, hogy jó. Segít, ha az ember papírra, akarom mondani monitorra veti mi bugyog lelki világában, avagy neuronhálózatának zegzugos rejtekében. Meg azt se feledjük, hogy az egyik legjobb módja, hogy az emberfia széles tömeggel tudassa, hogy hányadán is áll. Mert Sifferpistapéter, te is blogolvasó leszel, ha összejön a tervem. Mert nem hiszem, hogy sok időm lesz. Ami lesz, azt is pihenés oltárán fogom feláldozni. Éljen a mormota életmód! na megyek is rágcsálni... elkészült a kajám... tárkonyospityókalevest (igen így egybe) akartam, de végére hibridpörkölt lett. :P

Stifflerpistapéter 2009.12.07. 23:07:59

@Inuit: Mi az Isten az a tárkonyospityókaleves. És ha leves, akkor miért áll meg benne a kanál :)? A hozzászólást meg köszönöm. Ha lesz blogod, akkor olvasom...

Saabó Lali 2009.12.08. 00:23:29

Az egy tradicionális leves mifelénk. de ezt a tárkony, és pityóka szavakból rájöhettél volna. ;) Nagyon fonom, én szeretem. Tudod a fejembe vettem, hogy megtanulom a kedvenc elemózsiáim elkészítésének módját. A sütiket tudom, de többit nem. Jó bundáskenyeret meg rántottát tudok. :)
Nem áll meg benne a kalán, de tény, hogy sűrű, és elég laktató.

ÁbiBébi (törölt) 2009.12.15. 01:00:08

Péterem, én beszarok rajtad... Nem gondoltam volna, hogy képes vagy blogolni, ráadásul itt. Te, a nőgyűlölő fejű, az éccaka teszkóba járós, miszter sörben tivornyázós, egy kozmós női blogban tűnsz fel, miközben még tűsarkú sem volt rajtad (vagy csak én nem láttam?). Az addig okés, hogy eddig is szoros barátságunkat az utóbbi időkben bizonyos melegebb éghajlatok felé eltendáltuk, de ettől még nem néztem volna ki belőled, hogy beállsz ide stifflerkedni. Na majd követlek figyelemmel, addig is csókszi!

Stifflerpistapéter 2009.12.15. 01:01:22

@ÁbiBébi: Hát te itt vagy????? áááááááááááááhhhhh :)))))

ÁbiBébi (törölt) 2009.12.15. 01:03:22

@Stifflerpistapéter: Elszóltad magad, megtaláltalak, el nem szakajtanak tőlem. :)

Stifflerpistapéter 2009.12.15. 01:03:32

@ÁbiBébi: De hogy lásd, milyen jó vagyok hozzád.... adok neked ajándékot. Welcome Clip:)

www.youtube.com/watch?v=WhwbxEfy7fg

Stifflerpistapéter 2009.12.15. 01:12:01

@ÁbiBébi: Most akkor... ugye nem azért jöttél, hogy online homóerotikus élményben részesítsd a népet? Ilyenkor szoktál nekem ajánlatokat tenni... szekszölősöket.

ÁbiBébi (törölt) 2009.12.15. 01:13:41

@Stifflerpistapéter: Neked ajánlatot tenni? Ugyan minek? Már az enyém vagy...

Stifflerpistapéter 2009.12.15. 01:17:09

@ÁbiBébi: De most ezt itt ilyen nyíltan??? Tudtam, hogy felizgat majd a tűsarkon a világ dolog... Ezentúl leszek a Velvet Pétered. Te meg a Kozmóboj. :) De vegyél fel ilyen tapi homokos inget meg kesztyűt, mint a kávbojoknak van. ok?

ÁbiBébi (törölt) 2009.12.15. 01:18:18

@Stifflerpistapéter: Egy felhasználóra lehet több nevet is megadni. Legyek kozmóboj?

Stifflerpistapéter 2009.12.15. 01:20:35

@ÁbiBébi: IGEEEEN. AKAROM! MOST! Tudod milyen nekem az, amikor kucu néven irogatsz, holott lehetnél Kozmóboj is? Igen??? Jó ez neked???

Kozmóboj (törölt) 2009.12.15. 01:26:53

@Stifflerpistapéter: Csak a te kedvedért Kozmóboj is vagyok. Tudtad, hogy sok nevet regisztrálhatsz magadnak ugyanazon felhasználó alá? :D

Stifflerpistapéter 2009.12.15. 01:31:47

@Kozmóboj: Akkor én átnevezem magam boobookiddyfákkknak.

Stifflerpistapéter 2009.12.15. 01:34:37

@KozmóBoj: Tács máj tráállálá? o.k. :) Günthisztikus leszek :)

Stifflerpistapéter 2009.12.15. 01:38:42

@ÁbiBébi: Én szeretnék:) Holnap biztosan megreguláznak majd... Fúúúúh deh jó lesz:). De tudtam, hogy eljön a nap, amikor te itt megjelensz és elkezdünk ökörségeket kommentelni. Hát megtörtént. Remélem legalább egy jót röhögnek rajta :))))
süti beállítások módosítása