HTML

Tűsarkon a világ

Két nem hétköznapi csaj, és a nem hétköznapi világ.Avagy hogyan is érvényesül a Marshall- kereszt a pasizásban és hogy milyen is az élet, ha épp felnőni készülsz.Valamint a tűsarok mellé jelenleg egy pár bakancs.

Címkék

barátok (5) bizalom (1) blog (1) buli (1) búsulás (3) csajok (6) család (1) dínó (3) divat (1) éjszaka (1) emlékek (8) év (1) fal (1) gazdaság (2) hazugság (1) hel (2) hétvége (1) jane (2) kávé (2) makro (1) mátra (1) mikro (1) munka (3) nők (2) nyár (2) olvasók (2) optimizmus (2) ősz (1) őszinteség (1) pasi (6) pia (1) reggel (1) reneszánsz (1) senki (1) siránkozás (1) stég (3) süti (1) szabadság (1) szerelem (8) szerep (2) szeretet (4) társadalom (3) táska (1) terápia (2) ünnep (4) Címkefelhő

Friss topikok

  • Bugya: Talán bizonyos embereknek szükséges,h valaki által ismerjék,találják meg önmagukat. (2011.02.22. 17:34) Ízek,Imák,Istenek
  • "Julia": @ÁbiPók: Juli egy nagyon kedves lány,csak jobb szereti ha valamit együtt csinálunk,ezért jogok nál... (2009.12.15. 10:40) Ezek a Night Shiftek...
  • "Julia": @Stifflerpistapéter: Nekem úgy tűnik te is kiemelted a mondatot,és nem ütközik szembe,ami mögötte ... (2009.12.15. 10:32) "a te Ludvigod"
  • Stifflerpistapéter: Máj-(nél)kül-nájt (2009.12.15. 01:45) StifflerPistaPéter
  • Szelíd hangorkán: Nosztalgia. Kundera egyik művében azt írja, hogy maga a szó "szenvedést" jelent (azt már nem tudom... (2009.12.11. 18:19) Egy korszak volt...

Egy korszak volt...

sziszamisza 2009.12.11. 11:57

A gimis évek mély nyomot hagytak bennem. Szerettem Bajzásnak lenni és büszke voltam arra, hogy ott tanulhatok. Humán tagozaton végeztem 2006-ban. Az ott töltött 4 évre ma is jó emlékekkel gondolok vissza... és hogy miért írok most erről? Ezt álmodtam, hogy megint a Bajzában vagyok, de már csak mint egykoron idejárt diák.

Tanáraimmal, osztálytársaimmal jól kijöttem, bár voltak nem kedvelt tagok :) de hol nincs ilyen? Legnagyobb csatám (amire ma is büszke vagyok) a matekkal volt. A kedves Soós Tanár Úr majdnem megbuktatott, mert nem csípte a búrám... majd 5-re érettségiztem :) ezt valahogy nem tudta feldolgozni, mert pászor tajtékozva követt ... De azért meg kell hagyni az ált sulis matek tanáromnak is volt egy fejszerkezete mikor megtudta, hogy közgazdásznak készülök :)

A másik csatám a spanyol volt, valahogy ez a nagyon kedves tanárnő sem élvezte társaságom (én sem az övét) de viszont a spanyol nyári kiruccanások maradandó élményeket hagytak benne.Csak feküdni egy kellemes nap után este a meleg homokban és nézni a csillagokat, hallgatni a hullámok zaját :) ... csak azt tudom mondani lehet nyálas de PRÓBÁLD KI!!!! Vagy bulizni, a Ramblán szőlőt eszegetve sétálni a nagy Fiestában... megcsodálni Gaudi vagy Dalí művészetét, vagy ott a foci.... áááá ha ezek az élmények kimaradtak volna, nagyn bánhatnám. De a legnagyobb az volt mikor Tossában verőfényes napsütésben mentünk hajókázni, csak a tenger olyan szinten hullámzott, a hajónk meg olyan pici... a legfrankóbb az volt mikor rájöttem h még tériiszonyom is van, az üvegfenék miatt :)

Az osztálykirándulások is adták az ívet rendesen :) Muzsik és Of nagy páros volt...

Besitos ;) Hell...

Címkék: nyár emlékek csajok

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://helandjudy.blog.hu/api/trackback/id/tr341590124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szelíd hangorkán 2009.12.11. 18:19:44

Nosztalgia. Kundera egyik művében azt írja, hogy maga a szó "szenvedést" jelent (azt már nem tudom felidézni, hogy miért, milyen eredetű szó...). Elvágyódunk egy olyan korba, amit már egyszer átéltünk, nagyon jó volt, és szeretnénk visszamenni, de tudjuk, hogy nem lehet. Ezért szenvedést okoz.
Jó, mi?
Valahányszor eszembejut, hogy de jó lenne visszatekerni az időt, és újra átélni ezt vagy azt, mindig kapcsolok, hogy még egy csomó jó pillanat vár rám az életben. Azthiszem.
Persze szívesen emlékszem én is ifjonti éveimre. Főleg a gimire, bár engem meg is buktatott a matektanár. :D Nem vagyok rá büszke, de hát ez tény... Mondjuk el is hallgathattam volna, úgyse jöttetek volna rá! :D Na mindegy... Azért a pótvizsgán ötös lettem. Ha ez szépít valamit a dolgon. :)))) Aztán érettségi után inkább humán vonalon nyomultam tovább.

Szóval előre elvtársak és elvtársinák, építsük a jövőt, meg minden! :DD
süti beállítások módosítása