HTML

Tűsarkon a világ

Két nem hétköznapi csaj, és a nem hétköznapi világ.Avagy hogyan is érvényesül a Marshall- kereszt a pasizásban és hogy milyen is az élet, ha épp felnőni készülsz.Valamint a tűsarok mellé jelenleg egy pár bakancs.

Címkék

barátok (5) bizalom (1) blog (1) buli (1) búsulás (3) csajok (6) család (1) dínó (3) divat (1) éjszaka (1) emlékek (8) év (1) fal (1) gazdaság (2) hazugság (1) hel (2) hétvége (1) jane (2) kávé (2) makro (1) mátra (1) mikro (1) munka (3) nők (2) nyár (2) olvasók (2) optimizmus (2) ősz (1) őszinteség (1) pasi (6) pia (1) reggel (1) reneszánsz (1) senki (1) siránkozás (1) stég (3) süti (1) szabadság (1) szerelem (8) szerep (2) szeretet (4) társadalom (3) táska (1) terápia (2) ünnep (4) Címkefelhő

Friss topikok

  • Bugya: Talán bizonyos embereknek szükséges,h valaki által ismerjék,találják meg önmagukat. (2011.02.22. 17:34) Ízek,Imák,Istenek
  • "Julia": @ÁbiPók: Juli egy nagyon kedves lány,csak jobb szereti ha valamit együtt csinálunk,ezért jogok nál... (2009.12.15. 10:40) Ezek a Night Shiftek...
  • "Julia": @Stifflerpistapéter: Nekem úgy tűnik te is kiemelted a mondatot,és nem ütközik szembe,ami mögötte ... (2009.12.15. 10:32) "a te Ludvigod"
  • Stifflerpistapéter: Máj-(nél)kül-nájt (2009.12.15. 01:45) StifflerPistaPéter
  • Szelíd hangorkán: Nosztalgia. Kundera egyik művében azt írja, hogy maga a szó "szenvedést" jelent (azt már nem tudom... (2009.12.11. 18:19) Egy korszak volt...

Értekezések egy nagyon komoly témáról, komolytalanul...

Stifflerpistapéter 2009.12.07. 02:11

Mi másról lehetne írni egy női blogban, mint az érzelmekről és a párkapcsolatokról. Remélem ezzel elnyerem majd a női olvasók szivét és megbarátkoznak a gondolattal, hogy a tűsarkúak mellett egy pár bakancs is van. Ami jó saras, de kisuvickolja magát, amíg beleblogol a Hell meg a Dzsúlia életébe :)

A minap a Hellel beszélgettem és nem is lenne nőből, ha nem került volna szóba "a pasi, aki ellopta a szivét". Nem jó ilyet hallani. A beszélgetés szép lassan új területeket érintett: ki mit keres egy kapcsolatban? A válaszokat az ő esetében sejtettem, vagyis inkább tudtam. "Valaki legyen ott, amikor éjjel felébredek. Öleljen át reggel. Tudjon szeretni..." Hát nem ezek szoktak a fő szempontok lenni.:) Sok lánnyal beszélgetek és sajnos azt tapasztalom, hogy szegénykéim az elemi vágyakat nagyon sokszor összekeverik az érzelmekkel és kétségbeesetten kapcsolatból kapcsolatba rohannak, romba döntve mindent maguk körül... De részben ők maguk is meghalnak és szép lassan kiégnek. Soha többé nem találják meg azt az érzést, amit az első csalódás belőlük kitépett. Pedig azt keresik...

És így az érzelmek nagy óceánja lassan befagy, de van még néhány jégtörő hajó. :)A fedélzetén "álmodozókkal", akik még hisznek valamiben és bár az élet megsebezte őket, inkább leülnek és várnak, míg sebeik begyógyulnak és újra partot érnek...

Ez annyira lírai lett, hogy nem is a saját nevemen posztolom, hanem inkább a női írói álnevemen :)

                             Dzsúlia Stiffler :) (Várja a kommenteket "áj tács májszelf" jeligére:))

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://helandjudy.blog.hu/api/trackback/id/tr651579295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stifflerpistapéter 2009.12.07. 02:15:49

Hála az égnek Stiffler bátyánk partot ért és megtalálta a "NAGY ÉN-t". :) hehehe

Saabó Lali 2009.12.07. 16:05:19

Ez tényleg lelkizős lett. De külön dicséretet érdemel a retorika szélet tárházának felhasználása. Mintha magamat látnám kb 2 éve... Azok a régi szép idők... Remélem egyszer visszanyerem azt a formám...
De amiéért regisztráltam, és bitek százait termeltem eme blogposztra:
Az általad említett hölgyemény hozzá állása tény, hogy elég ritka. és becsületre méltó. Valahogy én is hasonlóan vélem egy párkapcsolat lényegét. De szerencsére nem annyira, legalább is az én tapasztalatom szerint. A másik, hogy szerintem a kulcsszó is lehangzott: türelem. Ha egy lelki seb keletkezett, az előbb hagyni kell, hogy begyógyuljon, vagy kezdjen begyógyulni. Ami néha sok idő, elismerem, és mai rohanó világban, nem "trendi". Ha ilyenkor valaki tovább "szalad", egy újabb kapcsolatba lehet, hogy nem nem lesz szerencséje (és sajna ez szokott a gyakoribb lenni, de van kivétel), és seb még nagyobbra nyílik, és akkor annyira befagyhat az "óceán", hogy nem fogja a jeget feltörni, elolvasztani senki/semmi.
Ez csak ez én személyes véleményem... Egy sáros bakancsos hozzászólás. Mondjuk én stílusosabban csizmás... motoros csizmás hozzászólásnak mondanám. De kinek hogy tetszik. :P

Stifflerpistapéter 2009.12.07. 23:09:41

@Inuit: Bittedanke öreg!!! Szerintem most sincs gond a fogalmazványaiddal. MSN-en még mindig lelkes olvasód vagyok. Te vagy a kedvenc íróm :).

Saabó Lali 2009.12.08. 00:36:24

Pedig most fogalmazásom silány, igaz kezdem néha felvenni a ritmust, főleg, ha ilyen szövegkörnyezetbe kell irományát írnom. Vagy üzleteltem egyet egy ismerőssel, és háziját írom. :) Mondták már nekem, hogy írónak kellett volna szegődnöm, mert olyan beszámolókat írtam a túráimról.
És akkor a témában egy érdemben hozzászólva saját tapasztalatból. Peti arra korszakomra szerintem te nem emlékszel, de ennek meg van oka. Kb. 2 éve volt, így szerintem érthetőbb. És kulcs egy név: Tündi. Ő írt a legszebben, akivel valaha is leveleztem. Nála retorikai határok nagyon szélesek voltak. Mivel én imádok olvasni, így a megszerzett tudást kamatoztattam is. Mikor egy ismerősöm meglátta egy levélváltásunk, akkor azt kérdezte: "Mik vagytok ti? Irodalmárok? (jó megjegyzem, volt idő mikor verset is írtam, de erről csak akkor, ha igény is akad rá, régen volt) De a lényeg, hogy az a kapcsolt nem sült el olyan szépen, így azóta alább hagytam. Ahogy láttam belőle is kiölte a nagybetűs élet, kár érte. Pedig levelezni, beszélgetni élvezet volt vele.
Az MSN meg egy teljesen más műfaj...

"Julia" 2009.12.08. 11:13:43

@Inuit: Íme,akit szemmel tartunk,örülünk, hogy Te is jelen vagy,habár tudjuk,csak a Péter miatt :(
De azért sweet kisses

sziszamisza 2009.12.08. 16:27:39

Petivel szoktunk ilyen tudományos társalgásokat folytatni a párkapcsolatokról. Amint ezekből a beszélgetésekből kiderültek sokmindent hasonlóképp látunk, ami szerintem azért ritka...

Saabó Lali 2009.12.08. 18:12:17

"Julia": 2 dolognak köszönhető: az egyik és megkerülhetetlen Péter. De csatlakozásom önkéntes volt. Most idővel egy picit jobban állok, ezért írogatok. Meg beleolvasgatva az irományok hangulata/stilisztikája tetszik, érdemesnek véltem, hogy hozzá szóljak. Bízom benne, hogy nem rodálom a szintet túlságosan.
sziszamisza: Hát igen Petivel lehet ilyenekről beszélni. Néha mi is szoktunk, és némi nem megerőltető matematikai műveleteket alkalmazva (nem kell integrálni/deriváni/diffegyenleteket megoldani) elmondható hogy akkor mi is hasonlóképpen látjuk a dolgot. :)

Szelíd hangorkán 2009.12.09. 21:01:20

Igazad van abban, hogy meg kell várnunk, míg elcsitul a vihar, és biztonságosan partot érünk. Hiszen minden hajó úgy tud újabb útra indulni, ha fel van töltekezve… Mi nők szeretünk tudni magunk mellett valakit, sokan úgy gondolják, hogy csak kapcsolatban élet az élet, anélkül haszontalan kis senkik vagyunk, akik, lám, nem kellenek senkinek se. Ez még valahol érthető is, hiszen az ember társas lény, nem magányra lett teremtve, hanem arra, hogy meg legyen az intimitás egy másik személlyel, egyszerűen szükségünk van az intim szeretetre, amit mondjuk nem az anyukánktól kapunk meg… Persze az más kérdés, hogy valaki tényleg értéktelennek, selejtnek gondolja magát attól, mert épp nem a Jóskapista mellett ébred reggelente, és úgy kell neki bármiféle intim viszony, mint a levegő. Önigazolást keres minden kapcsolatban, hogy ugye én kívánatos/aranyos/kedves nő/férfi vagyok (?!?!?!?!).
Ezen oknál fogva sokan (nem csak nők) két kézzel kapaszkodnak valakibe, aki már rég nem vesz részt az életükben, bár fizikailag még közel is van esetleg. Bemagyarázzák maguknak, hogy csak vele lehet szép az élet, ő az élete nagy szerelme. Ezért aztán szépen becsukódnak, süketté és vakká válnak, mert képtelenek elengedni egy olyan valakit, aki egész egyszerűen nem az ő emberük. Ha az lenne, nem éreznék a kényszert, hogy mindenáron maguk mellett tudják, hiszen biztosak abban, hogy Ő ott van.
A sors/Isten/karma utunkba sodor embereket, elválaszt tőlük, a mi kezünkben van a döntés, hogy mit kezdünk velük. Mert szabad akaratunk van, ami lehet áldás és átok is. (Mert milyen egyszerű lenne, ha csak joystickkel rángatott bábok volnánk, semmi döntés, gond nem nyomná a vállunkat…)
Fittyet hányhatunk a belső hangra, ami sötét hajnalokon sutyorog a fülünkbe, hogy nincs ez rendben így, görcsösen, ökölbe szorított kézzel, fogcsikorgatva ragaszkodhatunk ahhoz, amit kitaláltunk magunknak, hogy deigenisőkell. De hogy annak nem lesz boldog és elégedett élet a vége, az is biztos.
Pszicho tanárom nagyon találóan fogalmazta meg ezt anno. Nyitott tenyérrel kell szeretni. Aki el akar menni, azt el kell engedni. Ha dolgunk van még egymással, úgyis visszajön. De ökölbe szorítani a kezünket, hogy megtartsunk valakit nem jó, hisz amint egy kicsit lazítunk az öklön, kipottyan, s aztán ríhatunk. :)
Nah, elnézést kívánok a hosszú monológért, túl sok időm van mostanában. :))))

"Julia" 2009.12.10. 09:58:41

@Szelíd hangorkán: Van egy kedvenc idézetem.Azt hiszem passzol.
"Valóban semmit sem birtoklunk, csak őrizzük egy ideig. Aki képtelen a dolgokat továbbadni, azt a dolgok birtokolják. Bármi legyen a kincsed, úgy tartsd a kezedben, mintha vizet markolnál. Ha nem így teszel, és ha tenyeredbe zárod, összenyomod. Ha magadhoz láncolod, a lényegétől fosztod meg. Tartsd szabadon, és örökre a tiéd marad."

Szelíd hangorkán 2009.12.10. 16:37:22

@"Julia": Huh, már féltem, hogy senkinek nem ment át, hogy mit akarok mondani. :))) Ami elő szokott fordulni.

sziszamisza 2009.12.10. 22:52:08

hello látom mindenki itt beszélget :)
süti beállítások módosítása